Lördag igen

Jobbhelg för mig, mys med familjen för dom andra. Så kan det gå.

Igår sålde jag svampen. 13 kg blev 400 kronor. Känner mig inte alls nöjd med det så vi får se om priserna går upp innan jag plockar i den storleksordningen igen.

Vi utmanade våra grannar i gamla kära Alfapet igår. Det riktiga, med plasbitar och mänskligt sällskap. Alla kör någon app nu och alfapetar var de än står och går. Så dumt!

Hur som helst så vann jag, oväntat. Rostig i att tänka ord på det viset, la mycket bättre ord förr när jag och Martin satt och spelade om kvällarna under de mest intensiva småbarnsåren. Vi hade med vårt alfapet överallt.

Det kommer nog fram fler gånger i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0