1:a April

Hela familjen ska framåt dagen ner till kil och hejja på familjens man/pappa. De gamla gubbarna gick vidare i korpens största innebandy-cup igår. Dagen till trots är det inget skämt. De kan!

Detta ska jag förstås se med egna ögon och verkligen kontrollera hur svårt motstånd de andra är. Sen hoppas jag att de inte går hur långt som helst (egot vill inte sitta i sporthallen hela eftermiddagen, hahaha!)

Det är vinna eller försvinna varje match idag men två kan de allt få spela - det tycker jag!

Jag tror jag passar på att ta min lilla runkeeper på armen och en gång för alla mäta hur lång promenad det är till Sannerruds-skolan. Jag gissar på 11 km!

Fantastiskt väder idag hörni allihop - inte en vindpust och strålande sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0