Nu snart!

I två år har jag önskat mig ny Badenbaden i morsdags-present. Detta bara för att jag vet att det är min käre make som hostar upp en slant, skulle aldrig önska något så stort från barnen. Av dom jag givetvis jätteglad för en teckning, en blomma etc.

Men det har jag inte fått, någon baden alltså. För två år sedan fick jag en oljelampa som visade sig vara livsfarlig då den läckte olja och förra året minns jag inte riktigt.  Ingen Badenbaden iaf!

Så i julas beslutade jag mig för att all återbäring från Coop skulle förvandlas till Badenbaden. Och nu är jag i hamn! (Det går fort när man handlar till stort hushåll).



Och ja, jag ska ha två röda. De ska stå på baksidan, på altanen vid badtunnan så jag kan ligga där och steka mig på dagtid och på kvällarna sitta där i solnedgången och läsa en bok och smutta på lite vin.

Nu finns pengen - nu återstår bara att hitta en dag när de passar att åka och hämta dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0