Sjukdom

Lovis är sjuk!

Minns inte när det hände sist. Flera år sen är det iaf. Hon har ingen feber men snorig och eländig igår och nu har hon den där tjocka otäcka hostan som jag själv haft i ett par månader (men som nu har blivit mycket bättre).

Lilla kraken har dessutom tappat rösten. Så hon kommer inte vara till något större sällskap för mig här idag.

Sjukdom går inte att planera, jag vet det men denna veckan var mindre lyckad. I eftermiddag har vi utvecklingssamtal med Julia, imorgon bilbesiktning och på onsdag bankmöte.

Jag vet inte hur det ser ut på jobbet imorgon kväll, om alla vikarier redan är inringda om det är så att Martin är inbokad långt bort. Annars kanske vi kan göra någon sorts VAB-byte mitt på dagen så jag kan jobba min kväll iaf.
Det är nämligen personalfest så det kan vara lite marigt att få in en vikarie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0