Snöstorm mm

Kanske inte riktigt storm men bitande kallt, rejäl vind och hela luften full i rejäla snöflingor. Det kan nog bli ett betydande snötäcke på marken.

Fler än jag som redan bytt till sommardäck?

Det är verkligen skiftande väder under påsken år från år. Ibland har vi nyttjat långledigheter till att bygga och måla ute. Det går ju bort nu. Fast M har köpt hem virke till en trappa som äntligen ska byggas från den inglasade altanen samt 40 liter rödfärg som ska strykas på uthusen.
Det kommer fler helger.

♦♥♦♥♦ 

Lovis hostar på men har en piggare blick idag. Tackar vi för!

Dagen ska spenderas med långväga vänner och med tanke på vädret blir det väl inomhus aktiviteter bestående av att äta och dricka gott. Och massa tjat om allt och ingenting förstås.

Samt att jag kommer höra katterna gnälla över att deras mat står uppe på vedspisen - även om Lovis åt stora mängder torrfoder som liten är jag inte säker på att jag ska tillåta lilla Y att göra detsamma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0