Energi!

Full fart på jobbet, gått som ett skott mellan sysslorna som resurs på jobbet. Var inte onödig idag =)

Att ha mycket aktivitet knäcker mig sällan så farten höll i sig här hemma. Hämta på fritids, middag, klippte nån buske, Linn och jag klippte gräs, fixade en tvättmaskin, råkade rengöra fläkten och luckorna i köket.
Då var klockan sju och det blev dax att lägga liten.

Vet att jag kommer vara lite död på fredag efter rivstarten, jobbar sex av sju dagar samt är gräsänka fram till på lördag. Men vaddå? Är faktiskt utvilad, pigg och frisk!
Och håller jag den här farten finns det knappast sysslor kvar när jag tar helgen, inte fel.

Hur Lovis ska orka veckan är mer oroande, tisdag idag och hon verkar redan sliten efter att ha blivit väckt två mornar i rad... Och det ska ske tre dagar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0