På med selen!

Idag är dagen då stödstrumpor ska dras på, vigselringar plockas av, passerkort och parkeringskort ska hittas, koder och lösenord ska poppa upp ur hjärnans mörkaste små vrår:
 
Semestern är slut och jag ska till jobbet! Första passet efter semestern. Wow.
 
Har faktiskt ingen ångest alls. Snudd på laddad.
 
Vardagens bleka nos visade sig redan igår när vi insåg att mitt och Martins schema inte alls fungerar ihop denna första arbetsvecka. Då vill jag bara skrika och vråla. Sista-minuten ändringar i Martins program fungerar inte när jag lägger schema två månader i förväg.
 
Men på något sätt kommer det väl lösa sig den här gången också.
 
Ha en bra lördag där ute - regnent smattrar åter på rutan så ta det bara lugnt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0