Semester

Så kom det vackra vädret! Så härligt. Inte så det orsakar något större sug att åka och bada då inte en enda insjö lyckas komma upp i temp med de här kalla nätterna, men igår hade jag inte raggsockor när jag satt och läste på altanen.
 
Kräftskvivan blev en lyckad kväll, goda glada vänner gjorde sitt yttersta för att göra logen rättvisa. Jag la mig vid tre. Kände mig vuxen över det beslutet. Började bli trött och seg. Gå på shotts och komma igång eller lägga sig? Insåg att det är tokigt att börja med spriten kl tre - det är ju det som tar kål på en dagen efter så jag tassade upp i sängen istället.
Martin kom vid fem-snåret. Jag lovar att jag mådde bäst igår, hahaha!
 
Dagen igår samlades barn ihop, och Linn for igen. Mat hos svärmor, bokläsning i solsken långt in på kvällen och Julia tog med sig Lovis på en ridtur på grannens häst.
 
Helt enkelt en sån där härlig dag som man ska ha på semestern som nu rusar in på upploppet och tar slut på lördag.
Men vet ni vad?
Det känns helt ok, semestern har varit kanonhärlig trots kalla vindar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0