Snart helg!

Torsdag. Helghandlat, helgstädat, middagsplanerna för imorgon är klara, fredagsmys i skåpet.
Några födelsedags presenter till Lovis fixade idag efter jobbet.
Det dök upp en smula fritid när Lovis fick följa med kompisar till leklandet. Äkta lycka klev genomsvettig in genom ytterdörren strax efter sex. Och lyckligt somnade hon halv åtta, slutkörd!

Nu hoppas jag innerligt att leksakerna jag beställt på nätet kommer imorgon. Lovis födelsedag blir inte alls bra annars! Visst kan jag köpa dom i stan men det var klart bättre pris på de här. Och dubbel uppsättning känns ju sådär. Men jag ringde och kollade idag, de trodde att det skulle hinns fram, annars får jag fraktfritt skicka tillbaka. Det är ju bra!

Men som sagt. Hjälp mig hoppas på SMS pip vid lunch att Lovis älskade och önskade hästar ligger i ett paket på Ica!

Och på lördag kommer Martin hem, han börjar bli lite saknad nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: K

Sorterades de under em idag lär de absolut komma fram imorgon, fredag! Hälsningar en Flitig Internetshoppare :)

2012-08-23 @ 23:50:24
URL: http://Http://spokmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0