Helgen fram till nu

Haft bekymmer med blogg-appen i telefonen. Slängt oh ominstallerat några gånger och nu börjat förstå att det inte ligger i min app - det är nog ett större problem.
Nu på morgonen hittade jag äntligen en ledig dayor, alla sover så det va lätt att sno en, hahaha.
Sällan jag bloggar från en dator numera. Allt blir på något sätt lättare från telefonen, bilder och snabba inlägg. Det är bara långa texter som är lättare från ett riktigt tangentbord.

Nå.

I fredags åkte vi till Hankö och julbordet var precis lika gott som det brukar. Många glada återseenden och som alltid några nya bekanskaper som kommit till.
Jag stod oftare i baren än vanligt vilket resulterade i en härlig skallebank igår. Ipren löste det problemet och jag var faktiskt den enda i sällskapet som blåste 0.00 strax före avfärd.
Det resulterade i att jag fick köra. Det var intressant. Blankis på vägarna. En GPS som ville ha mig på vissa vägar, en Martin som ville åka andra vägar och till slut var vi förstås lite vilse och jag förbannad.

Hem kom vi ialla fall till slut och hela kvällen myste jag i min nya pyjamas. Först såg vi Prins Caspian med Lovis och sen en riktig action-rulle med Cage.

En bra kväll.

Idag blir det skoköp med mellanbarnet, innebandy för Martin och lite allmänt andra adventsmys ska vi väl också få till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0