Slut på helgen

För de flesta, men inte för mig - jag har min imorgon!

Helgen på jobbet har arbetsmässigt varit makalöst bra, fler personal än patienter (mycket beroende på inskolningar men även otroligt låg beläggning), och vi har haft gott om tid för småprat och det är oerhört viktigt det också.
Ibland händer det ju faktiskt att vi står mitt i livshotande situationer och sanningen är att kommunikationen personalen emellan fungerar mycket bättre om man känner varandra.

Well, nu blir det dusch, myskläder och soffa. Är fortfarande inte helt frisk, lite lös näsa och en hosta som närapå sliter mig i två delar emellanåt. Men jag får sova ostört och det är värt allt.

Min nya huvudkudde är min bästa investering på länge, kväll/dag vändningen brukar alltid betyda taskig nattsömn. I natt sov jag som en stock - och det är min nya, fina kuddes förtjänst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0