Allt är fel

Mina skavsår har inte läkt. OM jag kommer till stockholm vet jag inte om jag kan ha mina nya skor.

Näsan är röd som ett stoppljus.

Huvudet värker. Näsan rinner och jag har säkert nyst 200 gånger idag. Det blir man trött av.

Det är dammigt och lortigt och jag försökte faktiskt dammsuga men orkade bara köket innan jag landade utmattad i soffan.

Lovis är på djävulskt humör, är oklart förbannad på allt och alla. Varför jag, som knappt sett barnet på hela dagen får fan för allt vet jag inte. Jag vet bara att det underhåller huvudvärken på ett icke trevligt sätt.

Jag har ingen smak eller lukt (så blir det alltid för mig när jag blir förkyld) så jag tycker det känns värdelöst att trösta mig med ett glas rött. Fast kanske ska sopa i mig en flaska whiskey? När jag ändå inte känner smaken?

Då lär jag iaf somna gott och avseende dagen efter lär det ju inte bli någon skillnad mot hur det är idag ...

Jag hatar att vara sjuk!



Trots att vi har mjukt toapapper är näsan skinnflådd. Inte kan man lita på google heller. På sökordet toapapper kom det upp en bild på en brud som tryckt upp brösten under hakan... Vart är världen på väg?

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att du kryar på dig och skavsåren försvinner så du får ha de snygga skorna.

Har du provat med compeed plåster?

2012-01-25 @ 20:18:40
URL: http://mylifemymove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0