Ännu en dag

Ledig idag igen!

Sen jobbar jag två pass (ser det som ett tillfälle för Liten att vara på fritids och prata öronen av någon annan än mig), sen är jag hemma fyra dagar till. Snacka om jullov! Härligt.

Igår var flickorna och jag på stan. Linn ville handla. Julia följde med efter löfte om go-fika. Jag och Julia var de som handlade mest?! Mycket otippat men väldigt roligt. Nya stövlar till mig för två hundra kronor - jag är mycket nöjd!
Roligt också att det knappt var en endaste människa mer än oss på stan. På mellandagsrean fick jag och Liten panik och gömde oss i en mataffär....

Idag ska jag överraska Lovis med att dra till ishallen igen. Hon hade verkligen roligt där med sina nya skridskor men märkligt nog inte bett om att få åka ner igen. Men bättre förekomma än förekommas heter det väl?

Om någon vill hänga på är det fri åkning utan klubba efter tolv - då är vi där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0