Fredag den 13:e

Inga sorger på min himmel. Haft två fantastiska arbetspass och har nu hela familjen samlad (för en stund, snart åker ett stycke make och riggar musiken för morgondagens fest).

Blir trots lugna fina arbetspass tidigt i säng för mig. Kunde inte sova inatt. Låg och stirrade på klockan, det stressar en smula att se att den nästan är två...

Sen vaknade jag varje halvtimme resten av natten samt fick besök av min farmor som gick bort för sex år sedan i en mycket bisarr dröm (tyckte mycket om min farmor och var som grädde på moset ledsen en stund i natt).

Var helt väck i huvudet när klockan ringde, för då 5.15, då sov jag förstås.....

God helg på er alla, nu ska jag ha lite mini-spa i badrummet! Tänk Bodyshop, ansiktsmask, några ljus och en liten skvimp rött i ett glas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0