Nytt beroende?

Fick ett set från Body shop av min man på julafton. Igår provade jag scrubben. Det knep till lite i magen först - vad mycket det gick åt! Är lite snål med detta underbara. För jag skulle ju smörja mig sen - trodde jag!

När jag sköljde av mig rann vattnet av mig som på en gås - och min hud behövde inte smörjas. Mjuk som en baby. Doftade underbart. I år kommer jag säkert inte bli det minsta vintertorr om benen.

Och jag kan bara föreställa mig hur härlig den är på sommaren.... Ska lukta mig fram till en bra sommardoft och unna mig en burk till längre fram i vår.

                                                                Lyx och njutning på burk!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, jag köpte BodyButter i samma serie allt för att motverka bristningar på magen... (det är redan kört men räddas det som räddas kan!) Jag tyckte den luktade lagom diskret för min känsliga näsa, M:s kommentar var att den luktade karl, tack för den då! Men jag tyckte ändå att den var superbra (och att den luktade gott)!

2012-01-11 @ 13:42:50
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: K

Bodyshop rocks!

2012-01-12 @ 18:58:23
URL: http://spokmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0