Söndag

Och det ska jag verkligen ha.

Älskar umgänge med vänner och släkt, jag är en social varelse. Nästan jämt.

För jag har mitt lilla behov av tysthet och ensamhet också. De senaste tre veckorna har det varit något roligt nästan varje ledig dag men ikväll planerar jag inget. Absolut inget. Eller inte på hela dagen får jag väl säga.

Vilodag.

Imorgon är sista dagen på lovet och jag planerar att gå på museet med Liten, kanske vill de stora med, det vet jag inte än. Lovis vill hur som helst väldigt gärna tillbaka dit. Jag vet inte vad hon fastnade för sist men roligt hade hon!

Nu ska jag klä på mig, gå en promenad och sen ligga på soffan och läsa en bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0