Städskåp?

Varför då?

Idag har jag i omgångar dammsugat här nere. Orkade inte allt på en gång. Tråkigt men sant.

Insåg nu sista vändan att jag tagit kök och hall två gånger idag och även den sista gången var det nödvändigt.

Så varför ställa in monstret (dammsugaren) i skåpet igen? Den borde ju med all tydlighet stå framme jämt, gärna på också.

Vill man ha rena fina golv ska man inte ha tre barn och två katter. Helst inte vara hemma själv heller. Fast det vore ju rätt trist det med....

Jag älskar att dammsuga, jag älskar at dammsuga, jag älskar att dammsuga, jag älskar att dammsuga, jag älskar att dammsuga, jag älskar att dammsuga, jag älskar att dammsuga... Hjälpte inte!

Kommentarer
Postat av: Jenny

En sån där självgående robotdammsugare kanske vore nåt? Men då blir väl katten så rädd så han tappar all päls ;-). Men tänk att det kunde vara rent (åtminstone dammfritt på golven) när man kommer hem!

2012-01-30 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0