Torsdag

Hej vad det går, vi har snart mitten av januari! Inget gör mig på bättre humör än at tänka på det - snart är det vår igen.
Vi har knapt någon snö och termometern har inte gjort något djupare dyk än -13 här hemma. Jag minns förra året med rysningar och glädjer mig stort att den här mintern är mild. Vi kan göra annat än elda i pannan....

En liten "mellandag" det här, ska bege mig till jobbet för en kvällstur och dag imorgon. Sen är det fredag igen och jag har ännu en ledig helg som innehåller stort kalas för M´s bror som fyllt jämt - jippie!

Imorgon em får jag träffa kärleken igen som spenderat en natt i göteborg. Ikväll går vi om varandra här hemma, med glapp så farmor rycker in. Ibland är det omöjligt att klara sig själv.

Men imorgon som sagt fredag och samlad familj.

Hoppas bara det förkylda mellanbarnet piggar på sig och inte hinner smitta någon annan i familjen före kalaset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0