Drag-fritt

Jag ska bli en bättre människa. Jag försöker iaf!

Jag vet inte hur många höstar jag gått förbi fönstren, huttrat och tänkt:
- Jag måste byta tätlister!

Vinterkyla och iskalla regn sätter stopp för mina planer - varje år. Tanken att stå ute med små klisterremsor med regn innanför nack-kragen har aldrig lockat men i våras mindes jag draget och tog ett beslut.
Jag gör det under sommaen! Nu, när tanken på vinter och isvindar känns fjärran i tanken.
Igår gjorde jag iordning två fönster och idag blir det två till. Trodde i min enfald att 24 meter gummilist skulle räcka längre men det gjorde det inte.... Så det får bli till att handla mer. Som vanligt.
 
Men det känns fortfarande som om jag har gott om tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0