Ett komma fem

Jag räknar ner. Det som var så tungt i fredags är snart till ända. Har ett och ett halvt arbetspass kvar före semestern - nu ser jag ett slut, en ände, en belöning efter senaste årets arbete.
 
Fick nyss glädjande nyheter hemifrån - de åker och badar! I en sjö. Snudd på overkligt. Kommer det fina vädret nu - till min semester?
 
Jag hoppas ju men har inga högre förväntningar på det.
 
Förväntningarna på resten av den här arbetsdagen är att det ska vara fortsatt lugnt. Och det tror jag kan gå i lås men man kan ju aldrig vara säker när det är människor man jobbar med.
 
Ha en härlig dag i solen alla ni därute i det fria. Jag är inte längre bitter - snart får jag med njuta av sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0