Lite tung i huvudet

Men jag är i alla fall uppe, det är inte nattsuddaren Lovis och hon drack minsann inte för många glas vin.
 
Spontanmiddag hos vänner igår. Mycket gott, grillat, med god sallad och gräddkokade färskpotatisar.
 
Kvällen slumpade sig på det viset att himmlen sprack upp och vi satt ute till solen gick ner bakom huset. Då åkte vi inte hem (vilket vi säkert borde ha gjort) utan fortsatte med ännu en flaska vin i köket. Det är den som gör ont...
 
Men trevligt hade vi ialla fall och jag hoppas på att vi får till en sån här kväll till innan sommaren är slut. Träffa och umgås med vänner känns som en lyx som är så vansinnigt svårt att få till i en värld där alla har en hel del på agendan. Bara att hitta en dag då en grupp på 4-6 personer är lediga samtidigt är som en lottovinst.
 
Idag ska jag på fika hos en f.d arbetskamrat, vi har säkert massor att diskutera. Så det får regna om det vill. Jag är inte bitter - jag har andra planer än badstrand och bikini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0