Oförlåtligt

Vaknade med en otäck känsla i magen i morse.
 
Att jag missat gudbarnets födelsedag!  Att det inte var inskrivet på almanackan och att jag glömt bort henne.
 
Flög ur sängen, rann ner för trappan och fram till platsen där allt viktigt ska finnas nerklottrat.
 
Och nej - jag har inte glöm att skriva upp, inte glömt att uppmärksamma. Jag har god tid att posta iväg en present.
 
Bild stulen från vännens FB:
 
Snart två år. Fy vad tiden går fort! Och vi ses alldeles för sällan, men med FB, Istagram och facetime har jag iaf lite hjäp att följa henne.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, ingen brådska! Vi kommer nog inte att vara hemma! Hur jobbar du 19-20 juli?

2012-07-08 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0