På gång

Tråkjobb på ingång. Brädfodring av södersida. För mig inte så mycket mer arbete än att stryka metervis med brädor. Om och om igen.
Lite väderberoende syssla.... Hmm. Sol, kan du tänka dig att dyka upp? Eller regn - kan du hålla dig borta en vecka eller två?

Idag monterade grannen världens stabliaste och häftigaste ställning. Den är mest till för svärfar som förbarmar sig och offrar semester på vår vägg - mycket tacksamt! Martin är ju mer än lovligt höjdrädd och själv kan jag inte lära mig snickra trots att jag emellanåt gör tappra försök.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Det funkar att måla mellan skurarna med! ;)

Vi målade ju väggar och fönster för ett par år sen, badrumsfönstret stod på logen och torkade och vi målade febrilt runt för att få det klart medans det var uppehåll, just när vi var klara kom världens skyfall...jätteroligt att torka ren badrumsväggen från rinnande vit och röd färg kan jag säga! Vågar inte tänka på hur det sett ut om vi inte haft plast för fönstret...

2012-06-19 @ 12:21:41
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0