Seg

Jag är gammal. Jag klarar tydligen inte att jobba helg + fira en förhållandevis stillsam midsommar utan att bli trött längre. Stirrar på klockan och funderar på när det är ok för en vuxen männsika att gå och lägga sig. Inte kl 18.40 i alla fall. Men 20.40? Borde ju kunna orka två timmar till....

Imorgon är det upp och hoppa igen, måndag. Semestervikarier som börjar gå på egen hand.
Jag är jätteglad att det finns vikarier som kommer och jobbar, absolut, utan dom får vi andra ingen semester. Jag har också full förståelse för att ingen kan jobbet från början. Det jag är lite orolig för är att jag är trött imorgon och inte svarar snällt på någon av de tusen frågor som kommer. Jag vill vara en god arbetskamrat. Jämt.

Kanske ska åka några minuter tidigare imorgon och säkerställa en stor dos koffein i mitt blodomlopp innan dagen drar igång på allvar =)

Åh, nu har det gått några minuter till, lite närmare sängen! Dax att dra ur Liten ur duschen också, hon står där och sjunger - jag avundas hennes energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0