Aj

Träningsvärken från hell i höfterna. Tog därför inga tyngder på handlederna idag, det är svårt att tro men de påverkar faktiskt hela kroppen. Har även träningsvärk i magen!

Trotsade värken och tog min egen (!) Runkeeper med mig på promenad den långa slingan för att få veta exakt hur lång den är. 5 km! Prick! Jag hade hoppats på några meter extra för att kunna varva ner löpningen sista biten men så kommer inte bli fallet.

Men nu vet jag.

Taggad att komma igång på allvar. Förra året var lite halvdant. Men nu gör jag by the book och bygger upp lite styrka i höfter innan jag börjar jogga. Tror det blir bra.

Nu en välförtjänt dusch och sedan blir det helgjobb. Har jobbat långt varannan helg ett långt tag nu men efter denna blir det två lediga i rad - äntligen. Bara att bita ihop och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0