Effektivitet

Planerar att vara riktigt ledig lördag och söndag.

Så nu är hela huset dammsugat, all tvätt är tvättad, badrum rent. Har faktiskt hunnit ut och dammsugit bilen och tog med mig mattorna från den in för skurning. Farväl allt jävla vintergrus!

För nu händer ett litet mirakel.

Ingenting kommer vara ändrat när jag kommer från jobbet imorgon. INGENTING! Allt kommer stå precis där det ska.

Jag kan bara komma hem, värma mig något i micron att äta och sen ta en bok och lägga mig på lämpligt ställe beroende på väder och vind.

Fast det känns redan nästan kusligt tyst... Men snart blir det jobb och där har det inte varit varken lugnt eller tyst sista tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0