Inte det nej

Fick igång min nya telefon igår. Sent på kvällen hade jag kommit så långt att jag skulle testa att göra ett blogginlägg från den. Gick visst inte för inte är det här iaf.

Det sägs att jag kommer att älska den men jag är inte så säker. Moln i himlen, synkningar... Allt känns alldeles för hight tec för mig och jag känner mig väldigt gammal plötsligt.

Men jag fick igång mitt Spotify! Och fick in FB appen och Runkeeper! Och så tog jag emot och svarade på sms. Så jag anväder lite fler funktioner i den här än i min gamla telefon (som Linn lyckligt tog över igår).

Får väl träna på att blogga från den, vet inte vad som gick tokigt, det stod att det var skickat men att det kunde ta en stund innan det åg på bloggen. Men en hel natt? 
Dessutom ligger den som en puplicerad post i arkivet. Jag förstår ingenting....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0