Jag vet inte jag...

Om det är snön som fått mig på så dåligt humör. Men jag går här hemma, städar och retar upp mig. På allt och alla.

Är det verkligen bara jag som kan plocka undan och hålla golven rena här hemma? Är det mitt ansvar? Är det det jag ska lägga all ledig tid på? Va? Ska det vara så här? (Läs gärna med Plus-Sverker-rösten...)

Är det bara jag som vet vart saker och ting ska ligga? Att specerier ska vara i skafferiet, handdukarna ska hänga i badrummet och inte i hallen (!), disk ska in i maskinen, skor och jackor ska befinna sig i garderober?!

Att det ska vara så förbannat svårt!

Jag är så jävla less på att plocka efter alla andra. // Bitterfittan

Kommentarer
Postat av: Gubben

Lugn Bitterfittan, snön är snart borta.

2012-03-08 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0