Vinkväll i telefon

Ja, allt går om viljan finns.

Det går att ha allvarliga och roliga pratstunder om husbyggen, bortskämda nyförlösta och skolbussar över telefon. Samtidigt som man går och fyller på sitt vinglas under den underbara uppfinning som kallas bag-in-box.

Jag har aldrig - och det är helt sant - haft ett så långt samtal i min mobil någonsin.

Den blev varm! Hahaha, nu ligger den på laddning, de sista tio minuterna var jag övertygad om att samtalet skulle brytas, jag är ju inte så noga med att ladda min mobil då den inte alls är någon kär ägodel...

Men så blir det ju, om ens vänner slänger ut sina fasta telefoner genom fönstret blir det mobilsamtal.

Hahahaha!

Kommentarer
Postat av: K

Jag somnade på soffan haha! Klarar inte ens fyra glas längre. :) TACK för samtalet kära du! :)

2012-03-10 @ 10:26:08
URL: http://spokmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0