Måndag

Ledig idag med. Har en gedigen agenda.

Just nu ska jag få i Lovis frukost, ett aber. 4000 andra saker upptar hennes uppmärksamhet och en smörgås med tillhörande youghurt och flingor tar lätt 45 minuter att få i sig.
Jag undviker att prata med henne men det hjälps liksom inte. Nu, precis nu, formar hon händerna i olika figurer....

I övrigt idag ska jag måla lite, tvätta lite och förhoppningsvis hinna med en liten stund i solen. I eftermiddag ska vi äntligen fixa pass till alla barnen.

Passen ja. Slog mig igår att det är sista gången jag behöver blanda mig i Julia och Linns pass. Om fem år är båda myndiga.

Båda. Myndiga. Shit vad fort tiden går ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0