Obehagligt

I många, många år har Det Stora Möbelvaruhuset levererat exakta mängder skruvar och pluggar till det som ska monteras. Det var visst bekymmer ibland, en del saknades, fast det har aldrig drabbat mig.

Men sista tiden har det varit mer än som behövs. Vilket förstås leder till funderingar om jag verkligen har gjort rätt.

Idag hände det igen. Fick en plastmojäng över. Jag tittade på hyllan och VISSTE att jag inte kan ha gjort fel, för då skulle inte hyllorna sitta men ändå den där krypande känslan.... Var skulle den här ha varit? Kommer den rasa/gå sönder?

Hur som helst - jag får hoppas på det bästa och välkomnar en ny serie till vårt hem (Billy har bott med oss troget i många år):

Omar!

Första delen till vår vinkällare är på plats! Fast bara hyllor till Martins sommar-öl än så länge, nästa månad ska första vin-sektionen köpas. Det lär inte lagras några viner den här semestern i alla fall, hahaha!

   

Nu är vi på gång. Och eftersom vår vinranka för första gången sätter druvor kanske denna forna bondgård uppgraderas till vingård - visst låter det tjusigt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0