Ordningen är återställd

Make hemma.

Choklad, parfymer till oss alla, samt mascaror till oss större. Jo, Lovis fick en egen parfym hon också - en Hello Kitty som faktiskt luktdade helt ok, lite som fruktsallad.

Och jag fick halsband och örhängen med granater! Kände mig bortskämd ett slag men ändrade mig och insåg att jag förtjänat dom här hemma....

Idag vänder vi på det hela, skolan och fritids har studiedag men nu får Martin ta hand om det lilla Rosenmonstret. Jag åker med lätt hjärta till arbetet!
Ett litet studiebesök, kväll med efterföljande dag - sen ledig i fyra dagar igen! Men äkta mannen i alla fall två av dom - fantastiskt!

Vår första hemmahelg tillsammans sedan februari. Det har varit lite mycket kan man väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0