Härlig dag

Morgonmys med Liten, sen långpromenad med en ruskig dokumentär i öronen. Idag tog jag sjukhusmorden i Malmö -78. Kan ju bli paranoid för mindre och överläkaren där hade en egen biroll kan man väl säga.... Är glad att han inte fick behålla sin legitimation. Rekomenderas varmt att lyssna på!

Efter detta lite pyssel med hemmet och mig själv och sen fika och bus på Möbelvaruhuset. Alla andra blev nog tacksamma när vi åkte hem. Huvudsaken var ju ändå att vi vuxna och barnen hade roligt!

Nu är alla flickor hemma, Liten badar och sjunger för fullt, maten ligger i magen och ikväll är det bra tv.

Och en alldeles ny bok ligger och vilar mitt på sängen. Jag vet inte om ni förstår vilket bra liv jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0