Impuls-köp

Min man är inte alltid helt förutsägbar.

Idag ville han möblera om i tv rummet. Jag påpekade att det inte går att ha det på något annat sätt i det lilla rummet med vår stora soffa.

Martin stirrade ut i luften en stund. (Jag tolkade det som baksmälla).
- Den är rätt sliten och ful också, sa han sen.
- In i bilen med er, vi åker och köper en ny!

Så nu står den här. Stor och fin, tyvärr luktar den lite äckligt men det ger sig väl snart.
Vårt gamla eländiga soffbord är också ett minne blott.

Nu ska vi bara lista ut vilken sorts matta som skulle kunna passa till det hela. Det tar jag itu med en annan dag.


Kommentarer
Postat av: Madelene

En raggig rya tror jag skulle vaara snuggt!!

2012-11-19 @ 11:23:38
URL: http://maddy81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0