Läsa det finstilta

Inatt har jag sovit i svärföräldrarnas hus. Hade i mitt tycke packat alla nödvändiga ting men när jag sminkat av mig insåg jag att ansiktskrämen inte kommit med.
Mitt ansikte behöver smörj efter kontakt med vatten, blir knastertorr direkt.

Tittade på hyllan till vänster och där stod en liten burk. Läste inte alls, burken såg ut som em ansiktskräm så jag öppnade och tog en liten klick.

Oj vad den luktade mycket! Så mycket luktar väl aldrig en ansiktskräm?

Läste sedan både fram och baksida. För håret!? Volym!

Övervägde att låta det sitta över natten som experiment men tvättade mig sedan igen och tog lite hederlig bodylotion istället.
Inga men efter misstaget men jag har lärt mig att det gäller att läsa på okända burkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0