Sjukling?

Martin fick hämta Liten på fritids idag. En skräll, på riktigt, för den ungen är frisk som en nötkärna. Jämt.

Hon behöver snyta sig ibland, kan hosta till någon natt men annars har jag inte haft många VAB-dagar men henne. Inte med de stora heller. Vi är ytterst tacksamma över dessa friska ungar! Fast det är kanske friskt att bli sjuk ibland....

Det är fortfarande oklart vad hon eventuellt har. Hon hade ont i huvudet, magen och mådde lätt illa. Men inga tecken på magsjuka, ingen feber ingen förkylning.
Men rätt hängig.
- Mamma, jag hade nästan lite feber.... *Yngklig röst*
- Nä, du var inte ens i närheten av feber lilla vän (36.9 på em).
- Men jag tog i alla fall tempen! *Lätt upprörd*

Min optimist till man tror att det går över med lite Värme, Vila och Vänlighet. Det botar mycket här i världen.

Tja, vi får väl se hur hon ser ut i morgonbitti. Jag är också optimist så en matlåda finns imorgon.
Nu ska vi snart grotta ner oss här hemma och soffmysa. Maken flyger iväg så ikväll ska det ses på TV, spelas WF och läsas böcker i en salig röra.
Tyvärr är jag lite trött så jag måste skynda mig innan jag somnar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0