Förstående barn

Jädrar vad vi har varit duktiga idag! Vi har handlat så mycket att när vi slängde in sista kassen i bilen, (vi har den som förråd, vi har inte sviten utan ett vanligt dubbelrum, golvytan behöver vi för att förflytta oss mellan balkong och badrum) funderade min vän hur fan vi ska få med vår vanliga packning hem.

Jag påpekade att baksätet fortfarande har fria ytor, det löser sig....

Har som sagt handlat men bara bra saker. Givetvis. Bl.a. jackor till mig, J och L. Billigt men inte gratis. Pratade med Linn när jag var på väg mot kassan och sa;
-Ojoj, det blir nog makaronerest resten av månaden!
-Det gör inget mamma, vi kan ju stuva dom ibland för att piffa till det!

Det är skönt att ha så mogna och insiktsfulla barn. Särskilt som vi (jag och M) har legat här på sängen och kollat kvitton och saldon och till slut tog till alkohol för att döva Ångesten.

Men vi har inte bara handlat, vi har gått en lång härlig promenad också. Våra små huvuden behövde det i förmiddags.

Vi har ett underbart väder och har förflyttat oss utan ytterkläder nästan hela dan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0