Nästan redo

Packat för Husmors-semestern. Två väskor, fast små. På hemvägen räcker det nog med en - en del förtäring upptar stor procent av utrymmet...
Nu ska bara högtalarna ner så vi kan ha lite musik på rummet men de har M på jobbet just nu. Så jag kan inte göra helt klart.

Hoppas den här jobbkvällen går riktigt fort, för nu vill jag åka! Jag vill ha Dagen D. Jag vill checka in, smälla champangne korken, stoppa en bit choklad i munnen och sträcka ut mig i två minuter på en helt skrynkelfri hotellsäng.
Knalla till baren och beställa en kaffedrink med Baileys, sedan sitta där och bara prata strunt och allvar utan att någon ropar: -Mamma!

Om 36 timmar är vi mitt i första kvällen, finklädda, mätta och rusiga i huvudet.
Sånt här behöver mammor! Är så glad för inbjudan =)

"Händerna upp i luften, pannan i baren, nu spränger vi taket!...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0