Rent hus!

Nu drog jag säkert på mig en kemisk lunginflammation. Men det var det värt.

Har väldigt hög kalkhalt i vattnet här hemma och det syns framför allt på glasdörrarna i duschen. Jag har provat det mesta. Men det blir sällan så där rent som jag tycker att det borde bli i förhållande till min insats. Jag brukar skura rejält.

Idag läste jag på flaskan jag fått av en kompis som egentligen är till för toaletten och där har den varit jäkligt bra.
Så jag testade i hela duschutrymmet. Det skiner. Stanken var olidlig så jag fick gå ut ibland och andas. Säkert inte nyttigt alls. Dessutom är fingrarna nu blåa och så svider det i fingertopparna.

Kanske får jag lunginflammation och hudlösa fingrar men vad gör det? Har äntligen hittat något som fungerar att städa med, fast med min tur blir den väl snart olaglig och förbjuden, så brukar det bli med sånt som verkligen funkar....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Städa, städa varje fredag (onsdag) oxå varje jul...

2012-10-18 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0