Längtar efter helg

Är så där torsdagstrött som jag tror alla normalt arbetande är. Men det är ju inte jag van vid, att jobba massa dagturer i rad.

Men jag ser det positiva i det hela, fredagar brukar inte vara särskilt speciella heller men det blir den denna vecka. Jobbdag med efterföljande kvällsmys med familjen. Något att se fram emot.

Planerar att städa ikväll och förbereda allt i matväg redan ikväll för även om jag är trött nu känner jag att jag kommer vara ännu tröttare imorgon!
Min tanke var att involvera barnen i städningen men den ena skulle visst till stan och den andra har visst tappat bort sin mobil (mindes jag när inget svar kom på städ-SMSét), så vi får väl se hur många som hjälper till...
Men imorgon är det fredag. Och en ledig helg väntar. Får inte glömma nästa helg heller - då blir det roligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0