Fredag

Lugn morgon här på jobbet. Någon märklig helgkänsla har infunnit sig. Fast den inte alls borde.
 
Avdelningen är alldeles för belagd för att vara så långt gången fredag. Jag har allt för många på min alldeles egna lista som jag jobbar med (fast inget händer), jag har bokat mig att jobba dubbelt imorgon samt den egna söndagsturen ovanpå det. Tredje jobbhelgen i rad - känn på den liksom (eget misstag).
Borde därför inte ha den allra minsta helgkänsla. Men det är nåt i luften.
 
Tja, med hyggligt pass framför mig imorgon och en Liten unge på disco ikväll hoppas jag att det finns ork till ett litet glas vin framför tvn ikväll. Sen tidig nattning och så får jag träffa familjen på söndag eftermiddag.
 
Tur att jag trivs med mitt jobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0