Sköna söndag

Slut på påsklovet. Några flämtande timmar kvar.
Ser ut att bli fantastiskt väder. Jag ska greja i trädgården idag om det är lika skönt som det ser ut där utanför. Lätt att vilseledas när man som jag sitter med fötterna på värmegolv och gott kaffe i handen. Då har jag det så bra att kg glorifierar övrig omgivning.

Martin ska byta till sommardäck på min bil idag. Hoppas nu innerligt att vintern är slut!
Men imorgon ska min lilla pärla besiktigas och det gör jag alltid med sommardäck. Varför vet jag inte, jag har utomordentligt bra vinterdäck så det skulle inte bli minsta påpekande på dom heller.
Men traditioner är traditioner. Tyvärr kan jag inte komma med nytvättad bil imorgon om det inte är superlugnt på jobbet då förstås.
Jag har som det ser ut inte många minuter mellan min slutajobbettid och min besiktningstid. Hoppas det inte blir något oväntat vid tre imorgon!

Nä. Lite påtår nu så ska jag få ut och greja lite sen.

Ha en fin söndag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0