27 timmar

Uppriktigt förvånad. Det går. Jag som inte varit utan en cigarett mer än maximalt 3-4 timmar i vaket tillstånd har klarar över ett dygn. Känns fortfarande bra även om det dragit en rastlöshet genom kroppen ibland. Så jag tvättar och städar. Väntar på den där doft explosionen jag har hört om. Och då ska det lukta gott!

Tycker att jag fungerat som människa också. Fick en del bra gjort på jobbet, inga utbrott, inte ens irritation. Förrän Martin tänkte skippa plogningen. Gick jag inte med på, han kommer inte hem förrän på torsdag så han fick allt gå ut innan han hade sin lek i innebandy-hallen.
Nu blir det natten för mig. Vatten och sömn rekommenderas vid rökstopp. Inga problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0