Livet rullar

Frisk. Hostar bara.

Var till Stockholm över dagen igår på inspirationsdag för att undvika sjukhusvård för gamla. Helt suverän dag, man blir ju alldeles varm i hela hjärtat när man hör hur vissa kommuner har det och vad de gör för de gamla.
En doktor som åker runt, dropp på boenden, under egna filten... ja, som sagt, man blir varm!

Idag äntligen på mitt kära arbetsgolv igen, åh vad jag älskar mitt jobb! Åh, vad jag längtar hit när jag blir borta för länge!

Så nu får jag njuta en dag till, sen blev det visst ett långt sportlov. Men inte visste väl jag när det planerades att jag skulle ha varit sjuk och vårdat sjukt barn en evighet innan lovet. Nu känns det ur vilo-synpunkt helt onödigt, men för oss som familj är det förstås alltid bra med umgänge utan press av tider, möten och läxor.

Kanske bloggar lite mer igen, nu när jag är frisk. Är dessutom gräsänka fram tills vi åker på fjällsemester, då blir det ofta lite mer tid till datorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0