Soff-häng

Vilken helg! Fredag och lördag bra arbetspass. Tråkiga privata nyheter på lördagen.
Gårdagens arbetspass ett mirakel att alla överlevde. Åt på fyra minuter. Medan maten stod i micron hann jag svara på en ringning.

Idag mer kontroll men ett evigt spring. In och ut genom dörrar som i en fars.
Sög också upp den största slemklump jag någonsin sett ur en strupe. Eller, jag "höll den" med sugen när en rådig medarbetare drog upp den med händerna. Hade jag inte varit så imponerad av storleken och insett att vi där och då räddade ett liv hade jag kräkts. Det hände dock före lunch, annars kunde det kanske hänt oavsett.

Har blivit utskälld, kallad ängel, tjuv, effektiv och kompetent. Omdömena ligger i betraktarens öga.

Ja, mitt jobb är omväxlande, går inte att säga annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0