Lördag

Sovmorgonen gick i stöpet. Tvinnade i sängen mellan 5.30 till 7.30 - då gav jag upp och gick ner i köket och gjorde efterätten till kvällens tjej-middag.
Missunnade inte mina medmänniskor i huset sin sovmorgon i alla fall utan körde matberedaren i tvättstugan. Borde få en liten guldstjärna för den omtanken!
 
Nu står den här, efterrätten, och ser god ut. Hoppas den är det.
 
Klockan två idag har vi den hemliga aktiviteten som jag vet vad det är då det är jag som bokat den här gången. Kan inte skriva här förrän senare om det, har ju läsare av bloggen i gruppen. Och hemlis är hemlis.
 
Hur som helst. Roligt ska vi ha, umgås ska vi göra och gott ska vi äta och dricka.
 
Nu ska jag tvätta bort parfymen jag nyss tog på mig. Mår illa av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0