Torsdag.

Vi försöker få in en ny torsdags-rutin. Alla städar.
Andra veckan nu.

Swich.

Fort går det när fyra stycken hjälps åt på riktigt.
Fyra?, kanske ni undrar. Ja, jag får nog ändå säga att Lovis fortfarande städar bäst om hon håller sig undan. Men hon förvärrar ingenting iaf. Och hon får plocka upp alla leksaker från golvet. Annars rasslar det till och de blir borta för alltid när dammsugaren passerar dockhus, hästhagar och lego-bilar.

Så alla har pysslat i ca 45 min. Det blir faktiskt sex timmars städning för en person.
Jo, det är jag som drar den största vinstlotten i det här projektet. Om jag tänker ha ångest för det?
Nä. Inte alls. Har nog ett stort konto innestående städtimmar!

Så nu är ljus tända, citrondoft i kök och bad.
Tvätt under kontroll. Mysmaten för imorgon ligger i kylen.

Ska bara jobba imorgon så ska det bli en ledig helg sen.

Gött dä!


Kommentarer
Postat av: Anonym

3

2013-03-22 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0